3 Nisan 2009 Cuma

Sıradışı üçgen piramit

Daire, üçgen, kare, dikdörtgen, oval, silindir, küp, yamuk, yıldız, baklava deseni, altıgen... derken öğrenmek için yeni şekiller araştırmaya başladık. 22 küççük eintein'ın olunca böyle yapılıyor. Üçgen piramidi öğreneceğiz bu hafta. Bu defa çocuktan çocuğa eğitimini uygulayacağız. Sıradışı çocukların sıradışı ebeveynleriyle beraber tasarladıkları, yaptıkları üçgen piramitler sınıfa geliyor. Başlıyorlar anlatmaya ve şov zamanı...
Fotoğraflardaki kompozisyonlar tamamen özgür çocuk düşüncesi ürünüdür...(Gözlerin gözükmüyor tatlım diyorum, "böyle düşünceli çekilmek istiyorum öğ-ret-me-nim" diyor... Ben de şıngır mıngır öğretmen olarak çekiyorum da çekiyorum)







Hasta şirinenin ayakta duramayan hasta üçgen piramitleri...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reyhan Cadısı derler ki;