3 Nisan 2009 Cuma

Korsan Partisi

İyi kalpli minik korsanlar hazine haritasını takip ederek hazineyi bulmaya çalışacaklar. Fakat yolları çok tehlikeli... Dağa tırmanacak, timsahlı dereden geçecek, bataklığa saplanmadan karşıya geçecek, devi uyandırmadan prensesi kurtaracak, bütün bunları yaparken de kötü kalpli cadıya yakalanmayacak! Cadı kim? Tabii ki ben! Benim yüzümde batman maskesi, üzerimde siyah şapkalı kocaman tunik, siyah pantalon tam da bir cadı hali! Kocaman bahçemizde yakaladığım korsanları çorba yapmak üzere kazana atıyorum. Nİ-HA-HA yaşasın kötülüüüük! Ders saati olduğu için bahçe bomboş... Yaşasın özgürlük; bağır, koş, çıldır!(Beden eğitimi dersinden pek bize düşmüyor, ne yazık o güzelim bahçe.) Ben de aman çocuklarla oynuyorum onlar kazansın diye bir düşünce yok tabii... Beni de güzel bahar havası çoşturmuş inadına inadına yakalıyorum :))) Ter içinde, nefes nefese kaldık ama herkesin ağzı kafasının tepesinde "öğretmeniiiiim her gün bu oyunu yapalım mııı"... Canlarım benim :)))
HANİMİŞ: Özel okul velilerinden daha iyi veli grubuna sahip ben, çok şanslıyım. Korsan kostümlerine bakın hele; muhteşem, büyüleyici!



Korsan kraliçemiz...





Annesi bir şeyler yapmadan göndermiş mahcup şirineyi; boynu bükük bırakır mıyız hiç, bulup buluşturup yapıverdik hemencecik korsan kız!




Korsan prensesimiz...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reyhan Cadısı derler ki;