16 Nisan 2009 Perşembe

İyilik Melekleri...

Bu fotoğraf beni çok duygulandırıyor. Öyle ki gözlerim suyla doluveriyor. Masal gibi; mutluluk fışkırıyor fotoğrafın her yerinden. Öyle büyülenir gibi seyre dalıyorum, yüzüme yapışmış tebessümle... Bugün benim ellerime emanet, kısa süreliğine misafirim olan mini mini hanımlar, küçücük beyler büyüyecek, büyüyecek, büyüyecek... Bu tablodoki mutluluğun tüm büyüme sürecinde onlara eşlik etmesini istiyorum tüm kalbimle. Acıyacaklar elbet büyürken, ama baktıkça hatırlayacakları güzel günler, güzel anlar, çok özel mutluluklar arkalarında bırakarak büyümelerini istiyorum. Canlarım benim... O kadar ince ruhlular ki Filistin'li kardeşlerine "oyuncak yardımı kampanyası"na katılmak için hepsi kendi oyuncaklarından getirdi. Toplam 5 büyük koli oyuncak, kimbilir kaç Filistin'li yavruyu mutlu etmek üzere yola çıktı. Hem de kendi hislerini aktardıkları mektuplarla beraber. Burdan yayınlayabilsem keşke; şaşarsınız. Ne ince bir duyarlılık; büyük olmaktan, büyümekten ya da çocuk kalamamaktan utanırsınız! Keşke bu fotoğrafı da koyabilseydik; unutmuşuz (Küçük öğretmenimiz Eda'ya bize düşünemediğimizi düşündürttüğü için önce teşekkür sonra da kucak dolusu öpücük gönderiyoruz)

Mutlu köpek taklidi yaptıkları başka bir gün...

2 yorum:

  1. Sizi gönülden kutluyorum.O kadar mutlu oldumki bu bloğu gezince içim umut doldu. Öğrencilerini çocukları gibi görüp, sahip çıkan, gönülden sevgi aşılayan bir öğretmenle tanışmaktan onur duydum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne fenaca... Daha yorumunuzu yeni okuyorum:(( Gelen yorumların mail adresime gönderilmesini yeni keşfetmiş şaşkın bir net kullanıcısıyım anlayacağınız. Heyecanınız ve güzel dilekleriniz beni çok mutlu etti. Bizden de sevgiler...

    YanıtlaSil

Reyhan Cadısı derler ki;