18 Kasım 2013 Pazartesi

Oyunlardaki cinsiyet ayrımı belgelendi

Benim cüceler zaman zaman bahçede bir araya toplaşıp-ben hiçbir yönerge vermeden- daha önceden öğrendikleri, grupça sınıfta oynadığımız oyunları oynuyorlar. Aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz oyun da bu anlardan birini gösteriyor.

"Benim bir küçük tavşanım var, Otur dersem, oturur. Kalk dersem, kalkar. Büzül dersem, büzülür. Süzül dersem, süzülür. Eller şak şak şak ayaklar rap rap rap! Aslan geliyor, kaplan geliyor bir iki üç!" Bilinen bir çocuk oyun şarkısı işte. Bunda ne var diyecek olursanız; grup oluşturmaları, grup oyunu oynamaları, kendiliğinden buna başlamaları değil mesele ettiğim... İlginç olan kızlar-erkekler diye grup oluşturmaları. Genelde de bunu yapıyorlar, niye ayrılıyorlar çözemedim!










2 yorum:

  1. Ayyyy hakikaten merhamet doldum, arada minnacıkkkk kalmış Sarı! :)

    YanıtlaSil
  2. Dönem başında benimkilerde öyleydi... Şimdilerde karma oyunlar oynuyorlar

    YanıtlaSil

Reyhan Cadısı derler ki;