12 Ocak 2009 Pazartesi

İyi ki doğdun Tuna!

Duvardaki fotoğrafındaki mini mini tombik ve düşünceli Tunacık büyüdü büyüdü... Altıncı yaşına girdiği doğum gününde yirmi arkadaşına birden ev sahipliği yaptı. Hayatında hep güler yüzlü fotoğrafların eşlik etsin sana küçücük adam, iyi ki doğdun tatlım!


Artık Tuna'nın da bir oyuncakçı dükkanı var.


Allah korusun 3+1 evde ya Tuna'nın odasını bulamasaydık; neyse ki her şey düşünülmüş...

Hep beraber Tuna'nın odasındayız!


Murti pür dikkat paşalar gibi baş köşeye oturmuş ,pastayı ham hum hum sesleri ile mideye indiriyor. Söylenene göre el yapımı doğum günü pastası çok lezzetliymiş. (Ben pasta yiyemediğim için tadına bakamadım maalesef; bu da benim dünyadaki en tatlı kaybım işte)


Tuna'nın bilgisayarında minik yıldızlar güncesi açıktı; görmeyenler kendini gördü: AAA!



Sanat çalışması için sebze baskısı yaparken ikiye böldüğümüz soğan burunlu çıkınca, hayal gücü geniş küçük öğretmenlerim bu ilginç yaratığı kızgın soğana çevirdiler! Şimdi fen köşemizde sergileniyor. Artık buna olan inancım artıyor: Biz deney yapamayacak olsak da deney ayağımıza geliyor!


Aile katılımı; farklı-yaratıcı ürünlerden oluşan kar taneleriyle kış manzarası
Benim süper kahramanlarım evde de harika anneleriyle harika ürünler çıkarıyorlar ortaya( Anne-babayı çalışmalarda hep beraber kullanırım fakat kar manzarası çalışmalarını nasıl yaptıklarını anlatan çocuklardan kimse babasıyla yaptığını söylemeyince babaları dışladım)

Murti'nin hindistan cevizinden yapılan kar taneli, kış manzarası


Ayşe Betül'ün tuvalet kağıdından yapılan kar taneli kış manzarası


Fatma Sude'nin pamuktan yapılan kar taneli kır manzarası. Evet kabul ediyorum pamuk çok bilindik ama kendisinden o kadar emin ki, küçük hanımın bu mevsimde Adana'ya pamuk toplamaya gittiğini düşünebilirsiniz!


Berkant'ın köpükten yapılan kar taneli kış manzarası resmi (Fotoğraf çekilmesinden hiç hoşlanmıyor; nasıl da belli ediyor)


Aytekin'in boncuktan yapılan kar taneli kış manzarası. Panoda sergilerken birileri kar tanelerini eritmiş maalesef ki...


Nisa Nur bugün hasta olduğu için okula gelemedi. Kendisi olmasa da çalışması burda; şekerden yapılan kar taneleriyle kış manzarası


Talha'nın Kar Hayali (benim kutup ayıcım çalışmalarına mutlaka isim verir) çalışmasının karları pamuktan ve sıradan gözükebilir ekrandan ama onun kardan adamı mis gibi portakal kokulu. Yaaa kardan adamın gövdesinin altında içi oyulmuş portakal kabuğu koymuşlar


Benim öğretmen arkadaşlarımın oğlu Berkeciğin hazır alınma kar taneleriyle yapılma kış manzarası; yaratıcılık olmasa da uyanıklık zekası görülüyor :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reyhan Cadısı derler ki;