15 Eylül 2012 Cumartesi

İşte benim sınıfım!









Biliyor musunuz benim önceden ilgi köşeleri dopdolu, bilgisayarlı, projeksiyonlu, CD arşivli, bahçeli, sınıfın içinde-bahçesinde parkı olan, pırıl pırıl cıvıl cıvıl bir ana sınıfım vardı. Adı Eğlence Dünyası'ydı. Eğlence Dünyasında da Minik Yıldızlar'ım! 8 dönem yeni yeni Minik Yıldızlar geldi geçti o güzel yerden. Sonra ben ayrıldım şehrimden, okulumdan, sınıfımdan, Minik Yıldızlar'ımdan...

Biliyor musunuz burası benim yeni sınıfım; ilgi köşesi oluşturacak dolapları olmayan, var olan dolapları oyuncakla dolmayan, bahçesiz, parksız tatsız-ruhsuz-suskun bomboş Eğlence Dünya'm! Okul heyecanıyla sarmalanmış küçücük(Bu sene 2008 doğumlular benim öğrencilerim) Minik Yıldızlar'ımı karşılamaya gerçekten utandığım sınıfım. Ceza gibi! Türkiye'nin başkenti Ankara'nın bağrında yeni nesillere enerji vermek üzere, güya hazırladığım suskun sınıfım...

Yeni eğitim-öğretim yılımız hayırlı olsun, içi sonsuz neşeyle dolsun, anlatacak daha güzel anılar olsun...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reyhan Cadısı derler ki;