28 Temmuz 2010 Çarşamba

Bilim adamı olsaydınız ...


Minik Yıldızlarla etkinliklerimizden biri de önemli insanları tanımaktır. Yine bu etkinliklerimizden birinde 'siz bilim adamı olsaydınız ne makinası yapardınız, ne bulmak isterdiniz' diye soruyorum ve:
Ertuğrul: Çocuklara yavru robot makinası
Yağmur : Elbise makinası
Selen: Karpuz kesme makinası
Barış: Kurbağa makinası
Gürkan: 'Ben başka oyuncakla oynayacağım' diyene oyuncak makinası
Dafne: Araba camı kırılınca yenileme makinası
Rana: Kırılan boruları yapma makinası
Ayşe Naz: Edison Amcaya renkli kıyafet (Edison'un fotoğraflarını siyah-beyaz olarak gördüğü için:))
Azra: Dağlar aşardım, tepeler aşardım, dinazor kemiği bulurdum

HANİMİŞ: Fotoğraf bahçede poşet uçurtmalarını uçurma şenliğinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reyhan Cadısı derler ki;